ΕΙΔΗΣΕΙΣ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ, ΤΑΞΙΔΙΑ, ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ
Υγεία

Έρευνα (CDC) των Ηνωμένων Πολιτειών: Το εμβόλιο της Pfizer συνδέεται με ισχαιμικό εγκεφαλικό επεισόδιο

Το CDC προειδοποιεί ότι το εμβόλιο της Pfizer μπορεί να συνδέετε με κίνδυνο εγκεφαλικού σε άτομα  άνω 65 ετών και άνω

 

Το Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (CDC) των Ηνωμένων Πολιτειών ανακοίνωσε ότι ερευνά, αν το επικαιροποιημένο εμβόλιο της Pfizer -BioNTech για τον κορονοϊο δημιουργεί αυξημένο κίνδυνο για ισχαιμικό εγκεφαλικό επεισόδιο σε άτομα 65 ετών και άνω.

Πιο συγκεκριμένα ανακοίνωσε την Παρασκευή ότι τα άτομα 65 ετών και άνω φαίνεται να είχαν περισσότερες πιθανότητες να υποστούν ισχαιμικό εγκεφαλικό επεισόδιο 21 ημέρες μετά τη λήψη του εμβολίου της Pfizer/BioNTech, σε σύγκριση με τις ημέρες 22-44. Διευκρινίζει ωστόσο, ότι προηγούμενες μελέτες δεν έχουν εντοπίσει αντίστοιχο ζήτημα ασφαλείας.

 

«Αν και το σύνολο των δεδομένων υποδηλώνει επί του παρόντος ότι είναι απίθανο το σήμα στο VSD (Vaccine Safety Datalink) που εντοπίσαμε να αντιπροσωπεύει πραγματικό κίνδυνο, πιστεύουμε ότι είναι σημαντικό να μοιραστούμε αυτές τις πληροφορίες με το κοινό» αναφέρει ο οργανισμός.

Η απάντηση της Pfizer

 

«Ούτε η Pfizer, ούτε το CDC ή ο FDA έχουν παρατηρήσει παρόμοια ευρήματα σε άλλα συστήματα παρακολούθησης στις ΗΠΑ και παγκοσμίως και δεν υπάρχουν στοιχεία που να οδηγούν στο συμπέρασμα ότι το ισχαιμικό εγκεφαλικό επεισόδιο σχετίζεται με τη χρήση των εμβολίων COVID-19» ανέφερε η Pfizer.

What’s your Reaction?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

Related posts

Αυτισμός :Eνα πρόβλημα υγείας που φαίνεται να γιγαντώνεται την τελευταία 20ετία

Newsroom

D. J. Lewkowicz, Αναπλ. Καθηγητής στο Yale: «Οι μάσκες μπορούν να είναι επιβλαβείς για την ανάπτυξη της ομιλίας και του λεξιλογίου των νηπίων»

Newsroom

Κατακράτηση υγρών : Και με ποιες τροφές αντιμετωπίζεται ;

Newsroom